המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

מנוף סל אדם בתל מונד

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

 

מנוף סל אדם בתל מונדמנופים פותחו ונבנו מלכתחילה בכדי לסייע לאדם להרים משאות כבדים ולשנע אותם על פני המרחב. האדם עצמו, יכול לשנע את עצמו גם לגובה באמצעות סולמות ואמצעי טיפוס אחרים. אבל אם אנחנו יכולים להיעזר במנופים כדי לשנע משאות כבדים, מדוע שלא נוכל להיעזר בהם גם כדי לשנע את עצמנו בצורה יותר קלה, יותר יעילה ובעיקר יותר בטוחה? ואכן, בדיוק למטרה הזאת נועד מנוף סל אדם ובשורות הבאות נסביר על המנוף, על השימושים שלו ועל האופן בו תוכלו לשכור מנוף סל אדם בתל מונד.

 

מה זה מנוף סל אדם?

אתם בוודאי מכירים את התופעה שלפני יום העצמאות, נתלים דגלי ישראל על כל עמודי החשמל והתאורה בכל רחבי העיר. כך גם נעשה בביקורים של אישים חשובים בערים גדולות. זוהי רק דוגמא אחת בה אנו נדרשים לעלות לגובה רב על מנת לבצע פעולה מסוימת. דוגמאות נוספות כוללות תיקון של עמודי תאורה, תיקון רמזורים, גיזום עצים גבוהים, תיקון של עמודי חשמל וכל עבודה אחרת שאנו נדרשים לבצע בגובה. כאשר מדובר בעבודה נרחבת בגובה ולאורך זמן, אנו נעזרים בפתרונות כמו פיגומים או סנפלינג, אך כאשר המטרה היא נקודתית וזמנית, הכלי בו אנו נעזרים הוא מנוף סל אדם. המדובר במנוף שבקצהו מותקן מעין תא קטן בתוכו יכול לעמוד אדם ולצדו ניתן להעמיס גם ציוד, כלי עבודה וחומרים. או אז ניתן להגביה את האדם בצורה בטוחה ומהירה לגובה הרצוי לו לצורך ביצוע הפעולה הנדרשת. ניתן כאמור לשכור מנוף סל אדם בתל מונד, כשהמנוף מגיע מותקן על גבי רכב משא ייעודי ומתופעל על ידי מפעיל מורשה ומוסמך.

 

 

האם ניתן לשכור מנוף סל אדם בתל מונד?

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, למעט רשויות מקומיות שעושות שימוש נרחב במנופי סל אדם, מרבית הקבלנים ולבטח אנשים פרטיים, נעזרים בשירותי השכרת מנוף סל אדם בתל מונד עבור משימות נקודתיות בגובה. בהיבט זה מה שחשוב לדעת הוא שיש לבדוק לעומק את הספק ממנו שוכרים את המנוף ולוודא כי המנוף מתוחזק בצורה נאותה ועומד בכל התקנים הנדרשים. כמו כן, חשוב לדעת שלא כל אחד יכול לתפעל את המנוף ואפילו להשתמש בו. תפעול מנוף סל אדם חייב להתבצע על ידי מפעיל מוסמך שהורשה לכך על פי חוק. גם האדם שעומד על סל האדם נדרש לעבור הסמכה קצרה בתחום של עבודה בגובה אם כי מאחר ומדובר בכלי בטוח מאוד יחסית לכל שאר הפתרונות, הסמכה זו היא מאוד קצרה ונקודתית, ויכולה להינתן במקום. בהשוואת מחירים בין ספקים שונים של מנוף סל אדם בתל מונד, שימו לב למחירים המוצעים לכם וודאו שהמחירים כוללים את כל מרכיבי השירות, לרבות פרק הזמן שהמנוף יעמוד לרשותכם וכן הכללת עלות שירותיו של מפעיל המנוף כחלק מהשירות הכולל.

 

Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!