המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

מרים משא נגרר

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

מרים משא נגררלפני כל מעבר דירה אנחנו נמצאים מול קונפליקט, אנחנו לא יודעים אל מי לפנות. כאשר מדובר על בניינים רבי קומות תוכלו לבחור בסבלים או לבחור להיעזר בהובלה באמצעות מנוף. בסופו של דבר המחיר ייצא זהה או שאפילו מחיר הסבלים יהיה יקר יותר. שירותי הובלה באמצעות מנוף מתאים לבניינים רבי קומות, או עבור משקלים כבדים. העבודה אשר מתבצעת היא מאוד זריזה, אתם לא צריכים לבזבז את כל היום שלכם בהמתנה לסבלים וחשש מעומס שייווצר בכביש בגללכם. 

מהו מרים משא נגרר?

מנוף משא נגרר הוא למעשה יחידה אשר מתחברת לחלק האחורי של משאית או מכונית בעלת וו גרירה. יש לוודא כי אותה מכונית או משאית עומדת בעומס המשקל של הנגרר. השימוש העיקרי במרים משא נגרר הוא לצורך הובלה של משא כבד מקומות גבוהות. לרוב מרים משא יהיה מתאים עבור שימוש של העמסות ממקומות גבוהים ומשקלים כבדים. מרים משא נגרר הוא למעשה מנוף בעל 4 גלגלים אשר ניתן לנייד אותו ממקום למקום באמצעות כלי רכב. חשוב להדגיש, יש חשיבות מאוד גדולה לארבעת הגלגלים שכן הם המייצבים העיקריים של המוצר. 

מרים משא נגרר מחולק לכמה חלקים: סולם מנוף, מנוע המנוף, וכמובן הנגרר עצמו. סולם המנוף הוא למעשה סט של סולמות אשר עם פתיחתם נגיע לגובה הרצוי. הסדר העולה של הסולמות הוא מהסולם הרחב ביותר על לחלק הצר ביותר. הסולמות מסודרים אחד על השני ומחוברים באופן הדוק. הסולמות יכולים להגיע עד לגבהים עצומים, עד ל-40 קומות.

החלק השני הוא המנוע אשר מחולק לשני מנועים. התפקיד של המנוע הראשון הוא לצורך פריסת הסולם כאשר הוא מקופל ומסודר. המנוע השני משמש לצורך הרמת המנוף לזווית המתאימה. מי שמכוון את המנוף לזווית המתאימה הוא המפעיל. לא תמיד הגישה תהיה פשוטה ולכן לפעמים נדרש מנוף נוסף לצורך כיוון הזווית הנכונה לדירה. 

מי צריך את זה?

כל מי שעובר דירה צריך הובלה באמצעות מרים משא נגרר או לא נגרר. בדרך כלל כאשר מדובר על מרים משא נגרר אנו נבצע הובלה לבניינים רבי קומות. המעבר לא חייב להיות רק לצורך מעבר דירה, לפעמים אנו גם פועלים עם משרדים או חנויות. לעיתים מדובר על הובלות של פריט בודד כמו פסנתר שלא ניתן לעלות במעלית וכמובן שלא באמצעות סבלים כאשר מדובר על בניין רב קומות. כל מי שעובר דירה יכולה להיעזר בשירותי הובלה באמצעות מנוף, המחירים משתנים בהתאם לקומה וכמות הציוד שלכם.

כמה עולה לי לשכור שירותי מרים משא נגרר?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על מרים משא נגרר יהיה מדובר על קומה עשירית ומעלה. המחיר אותו תשלמו עבור מרים משא נגרר לקומה עשירית ומעלה יהיה החל מ-600 ש"ח ועד כ-1,200 ש"ח. המחיר נקבע בהתאם לכמות הפריטים הנדרשת ולמיקום אליו תרצו להעביר את הציוד. כאשר מדובר על מעבר דירה תוכלו לבחור לשלם על כל הפרויקט ולא לפי מחיר שעתי. מחיר פרויקט של מעבר דירה באמצעות מרים משא נגרר הינו כ-3,000 ש"ח עבור מעבר בינעירוני, קומה עשירית ומעלה, דירת שלושה חדרים. המחירים כמובן משתנים בהתאם לפרמטרים רבים, הדרך לקבל את הסכום המדויק הוא על ידי פנייה לבעל מקצוע. 

מה החשיבות בניסיון?

אסור לכם בשום פנים ואופן להתפשר על הניסיון של בעל המקצוע. תחילה חשוב לבדוק שאכן מדובר על בעל מקצוע עם ניסיון והסמכה בתחום הזה. בשביל שאדם יוכל להפעיל מנוף הוא חייב להחזיק ברישיון מתאים, והשוק הזה מאוד פרוץ אז כדאי לבדוק את זה. במקרה של אסון חלילה כאשר אין הסמכה לבעל המקצוע גם הציוד שלכם אינו מבוטח. הניסיון של בעל המקצוע מבטיח שיש לו הסמכה לשימוש במנוף, מבטיח שהוא יידע איך לייעל את העבודה בצורה היעילה ביותר וידע איזה סוג מנוף אתם צריכים. יש היום סוגים שונים של מנופים, מנופים קטנים וגדולים. פעם המחירים בין סוגי המנופים חשוב, כאשר אתם מתייעצים עם בעל מקצוע ברגע בו הוא יידע מה אתם בדיוק רוצים להעביר הוא יוכל להעניק לכם הצעת מחיר הוגנת בהתאם.

Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!