המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

מנוף הרמה נגרר מחיר מול תועלת

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

מנוף הרמה נגררמנופי הרמה הם מכונות כבדות המשמשות בתעשיית הבנייה להרמה כבדה. סוגי המנופים הנפוצים ביותר לעבודות מסוג זה הם מנופים ניידים ומנופי צריח. מחירי נגרר מנוף הרמה תלויים בגורמים רבים כמו סוג המנוף, משקל, מרחק וכו'. מרים ניידים למשל עולים כ-150 ש”ח לשעה בעוד שמרימי מגדלים יכולים לעלות 500 ש”ח לשעה או יותר.

בחירת מנוף הרמה מתאים לפרויקט היא משימה לא פשוטה. ככזה, חשוב לחשוב מהם צרכי ההרמה שלכם ואיזה סוג מנוף הכי יתאים לצרכים שלכם. לכן ריכזנו רשימה זו של כמה מהמנופים הנפוצים ביותר ומחיריהם על מנת לעזור לכם להבין טוב יותר את האפשרויות העומדות בפניכם ואילו מנופים יתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם.

איך לבחור מנוף הרמה

מנוף הרמה הוא מכשיר המותקן בדרך כלל בחזית משאית או נגרר, עם כננת אחת או יותר, חבל תיל או שרשראות. ניתן להשתמש במנוף להרמה ולהורדה של חפצים שונים באמצעות הבום, הזרוע ו/או הגלגלת המחוברים. מחירו של מנוף הרמה נגרר מחיר משתנה בהתאם לגודל ולסוג. מנופים לעבודות קטנות יותר בדרך כלל זולים יותר מאשר מנופים עבור פרויקטים גדולים יותר. מנופים נגררים הם סוג של מנוף המצויד בבסיס נייד וניתן להזזה בקלות. מנופים אלו שימשו להרמת חפצים כבדים, כמו פלדה מספינה או מכולה מהרציף

כמה עולה נגרר מנוף הרמה

עבור מנוף הרמה עם יחידת הנפה נגררת, עלות יחידת ההטיה תלויה בגודל ובמשקל המכונה. עלות יחידת ההטיה למנוף קטן וקל הוא כ-100,000 ש”ח. העלות מגיעה ל-250,000 עד 1,000,000 ש”ח למכונה גדולה וכבדה. המחירים הם כמובן לקנייה ולא להשכרה.

בחלק זה, נבחן כיצד הושפעו מחירי נגרר הרמה מהשנים האחרונות.

מנופי הרמה הם סוג מיוחד של משאית שיכולה לא רק לשאת סחורות אלא גם להעביר אותן ממקום אחד למשנהו. בשנים האחרונות אולי ראיתם עלייה בביקוש של מנופים אלו וגם עלייה במחירים שלהם. הרבה אנשים שואלים את עצמם שאלות למה זה קורה? התשובה לשאלה זו די פשוטה: חומרים ורכיבים יקרים יותר לבניית מנופים אלו. מחיר הפלדה עלה ב-30% מאז 2016, בעוד שמחיר חומרי הריתוך עלה בכ-35%. עלייה זו הורגשה בעיקר מחברות בנייה ביבשה המתמחות בבניית מנופי הרמה.

נגרר מנוף היא אחת הפעולות היקרות ביותר לחברות בנייה. ניתן להוזיל מחיר נגרר של עגורן הרמה על ידי שימוש בטכניקות שונות כמו שימוש במנופים עם פחות כוח או דרכים אחרות להפחית את העומס על העגורן.

איך מעריכים בהזמנת מנוף הרמה נגרר מחיר מול תועלת

ישנן 3 דרכים להעריך את מחיר המנוף הנגרר:

1) האומד המקוון המוצע על ידי רוב החברות

2) כלל האצבע של "זמן גרירה" לפי שעה.

3) ההערכה האמפירית מבוססת משקל, בחישוב גודל המנוף הנצרך.

מנופי הרמה משמשים במגוון רחב של תחומים ותעשיות. הם יכולים לשמש להרמת משאות כבדים, כגון מכונות וציוד צבאי, או להעברה והעברת מטען בין חלקים שונים של מתקן. מנוף הרמה הוא מכונה המורכבת מזרוע טלסקופית שיכולה להימשך אופקית, אנכית או בזווית מהבסיס. המטען מחובר לקצה זרוע העגורן. המנוף מופעל על ידי מנועים המניעים משאבות הידראוליות המחוברות לצילינדרים הידראוליים לצורך תנועה. מסלולים על הקרקע מאפשרים לעגורן לנוע לפי הצורך, אך הוא אינו יכול לעלות במדרגות או עליות תלולות ללא סיוע ממכונות נוספות.

ישנם שני סוגים של מנופי הרמה: מנופי משא ומנופי צריח. מנוף המותקן על משאית מותקן על התורן שלו, בעוד שמנוף שנבנה עבור אתר בנייה מותקן בדרך כלל עם מגדל הרמה.

ההבדל בין מנוף לעגורן

עגורן הוא מכשיר מכני, המשמש בדרך כלל בבנייה, שיכול להזיז חפצים כבדים אופקית על פני מרחק של עשר או מטר אחד או יותר. מנוף יכול לשמש להעמסה ופריקה, כפלטפורמת עבודה לגישה למקום שאינו נגיש, לשימוש כגשר למעבר מנקודה אחת לאחרת למשל מגג בניין אחד לגג הבניין הנגדי. מנופים משמשים לעתים קרובות בבניית ספינות וייצור של חפצים גדולים כגון לוחות פלדה או בטון. על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר על מנוף נגרר יש צורך לקבל הצעות מחיר מספקים שונים באזור מגוריכם. חשוב שתתייחס לעלות הובלת המכונה לפני ההשכרה וכל עמלה נוספת שעשויה להיות לך עם אספקת המכונה לאחר ההשכרה.

Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!