המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

השכרת מנופים בחריש

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

 

השכרת מנופים בחרישמן הסתם, הצורך במנופי בנייה הוא בעיקר צורך שמתקיים אצל קבלני בניין ויזמי נדל"ן המנהלים פרויקטים בהיקפים גדולים. השירות הספציפי של השכרת מנופים מתייחס בעיקר למנופים המותקנים על גבי משאיות לצורך העמסה ופריקה של ציוד כבד. כך למשל, כאשר אתם מזמינים שקי חול, שקי מלט, קרמיקה לריצוף או חיפוי, או אפילו פסנתר כנף, חשוב שהגורם שמביא אליכם את הפריטים, יהיה גם בעל היכולת לפרוק אותם מהמשאית ולשם כך נדרש מנוף. אז מי מציע את השירות של השכרת מנופים בחריש ולאילו מטרות תוכלו להיעזר בשירות זה? על כך נספר לכם בשורות הבאות.

 

מתי נדרש מנוף בחריש?

השאלה הבסיסית ביותר בהקשר זה היא כמובן מי צריך מנוף, מתי ובאילו נסיבות. ובכן, מנוף עשוי להידרש בשלל סיטואציות שהמכנה המשותף לכולן הוא נשיאת פריטים כבדים מנקודה א' לנקודה ב'. באתרי בנייה מדובר במנופים נייחים גדולים, אך אלו נדרשים במיוחד לבנייה של בניינים משותפים בהיקפים גדולים וגם בפרויקטים פרטיים קשה מאוד לראות אותם. השירות של השכרת מנופים בחריש מתאים יותר לסיטואציות בהן נדרש המנוף למטרה נקודתית וזמנית כמו העמסה או פריקה של ציוד ופריטים כבדים על משאית, הגבהה של פריטים או אדם לגובה (למשל לצורך הכנסת מקרר לדירה דרך חלון המרפסת, או כאשר נדרש תיקון של עמוד חשמל ברחוב). במקרים אלה, נדרש מנוף קטן, נייד שניתן להביא אותו לצורך מילוי המטרה הספציפית ולא מעבר לכך, ובדיוק לכך נועד השירות של השכרת מנופים.

 

 

השכרת מנוים בחריש – מי מציע את השירות?

השירות של השכרת מנופים בחריש מוצע על ידי שורה של בעלי מקצוע ובתי עסק העוסקים בדרך כלל בענף הבניין או בתחום ההובלות. במקרים רבים, כאשר אתם מזמינים מוצר כלשהו, אמור הגורם שממנו קניתם את המוצר לדאוג גם להובלה שלו אליכם ולהרכבתו בביתכם ולכן המוצר כבר יגיע על גבי משאית עם מנוף מובנה. הצורך בשירות השכרת מנופים מתעורר בעיקר כאשר אתם הם אלה שרוצים להעביר דבר מה, או כאשר אתם קונים למשל מוצר יד שניה או בכל הזדמנות אחרת בה אין אחריות ספציפית על גורם כלשהו לדאוג לכל הנושא של ההובלה והפריקה. במקרים אלה תוכלו לפנות לאותם גורמים המציעים את השירות שלהם למגזר העסקי. המדובר בבעלי משאיות עם מנוף מובנה ולעיתים גם חברות שכל עיסוקן הוא השכרת מנופים מסוגים שונים ובכלל זה מנוף סל, מנוף טלסקופי נייד, משטחי הגבהה ועוד.

שימו לב שפערי המחירים יכולים להיות משמעותיים בתחום זה, כשהתמחור הוא בדרך כלל לפי יום עבודה. על כן, כדאי בהחלט לפנות לכמה גורמים המספקים את השירות של השכרת מנופים בחריש, לבקש מכולם הצעת מחיר ספציפית על השירות הספציפי הנדרש לכם ולבצע השוואת מחירים מסודרת בין כולם.

 

Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!