המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

כמה עולה מנוף הרמה

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

כמה עולה מנוף הרמהכמה עולה מנוף הרמה

מנוף הרמה הוא סוג של מנוף הפועל על ידי הרמה והורדה של זרוע העומס שלו תוך שימוש בהידראוליקה. זה מושג על ידי שימוש בזרוע מנוף עם כוחות נגדיים המופעלים בעיקר על ידי צינורות, גלגלי שיניים או מנופים. מאמר זה יענה על השאלה כמה עולה מנוף הרמה? מנופי רמה יכולים להשתנות במחיר בהתאם לגודלם ולקיבולתם. העלות הממוצעת של מנוף רמה היא בסביבות 500,000 ש”ח, אל זהו כמובן מחיר לרכישה. רוב האנשים שמחפשים מנוף הרמה מעוניינים להשכיר אותו לשימוש ולא לרכוש אותו.

למה משמש מנוף הרמה

חלק זה של המאמר יסביר בקצרה מהו מנוף הרמה ולאחר מכן יבחן כמה הוא עולה להשכרה לשימוש.

מנוף הרמה הוא מכונות שבעזרתה ניתן להעביר חפצים גדולים וכבדים באתרי בנייה ומחסנים. הם נמצאים לרוב בבניינים גדולים וגבוהים, כמו גורדי שחקים או מחסנים. מנופים אחרים המשתמשים לבנייה, המופעלים בדרך כלל על ידי בני אדם, יכולים לשאת משאות של עד 200 טון בלבד – כלומר צריך להתקין אותם בגבהים של למעלה מ-10 מטרים.

עלות מנוף הרמה תלויה בגודל ההרמה, גובה וסוג התורן. הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם חברת המנוף באיזור שלך לקבלת הצעת מחיר לפני ההזמנה או לדבר עם נציג מכירות. הם יוכלו לומר לך אילו סוגי מנופים הם מציעים ומה התמחור עבור הדגמים הללו. מנוף הרמה הוא סוג של מכשיר מכני המשמש להרמה והובלה של חפצים כבדים. עלות מנוף הרמה תלויה בגודל ומורכבות המכונה.

מנוף רמה הוא מכונה המשמשת בדרך כלל בבנייה. הוא מעלה חומרים לגובה הנדרש.

עלות מנוף רמה תלויה בסוג המכונה. לדוגמה, אם אתה מחפש פיגום נייד, זה עשוי לעלות לך כמו עשרות אלפי שקלים. פמנוף בגודל אחר ובכללי כמה עולה מנוף הרמה יתומחר בהתאם לגודלו ולתכונות נוספות כמו מנוף, תחנת עגינה וכו'. מנוף רמה הוא אחת ממכונות הבנייה החשובות ביותר המשמשות בתעשיות כמו פלדה, רכב, נפט וגז וכו'. מחיר המנוף תלוי גם בגודל המכונה. מאמר זה יסתכל על ההיבטים הבאים של מנוף הרמה: מהי מידת הצורך בתכנון שימוש במנוף? מהם סוגי הצרכים השונים המשמשים במנופי הרמה? כמה עולה מנוף הרמה? מהם החלקים השונים המשמשים במנופי הרמה ומה הם עושים?

הרמת חפצים כבדים באמצעות מנוף הרמה

מנוף הרמה הוא מכונת הרמה המשמשת להרמת חפצים כבדים. ניתן להפעיל אותם באופן ידני או באמצעות מפעיל חשמלי. הוא ידוע גם כמנוף עילי ומשמש בעיקר להרמה והנעה של חומרים כבדים כמו קרונות משא עמוסים, מכולות אוניות וקורות פלדה.

מנופי בנייה הם הסוג הנפוץ ביותר של מנוף הרמה. הם משמשים בתעשיות רבות כגון תעשיית הרכב, תעשיית התעופה והחלל, תעשיית הנייר, תעשיית הבנייה ועוד רבים. עלות מנוף בנייה תלויה בשנת ייצורו ובגודלו.

מנוף הרמה הוא מכשיר המסוגל להרים לגובה של מבנים. הם משמשים גם אמנים להרמה לגבהים עבור ציורים וחלונות. מנופים ברמה תעשייתית מותקנים בדרך כלל על מגדלי פלדה או גגות, אך ניתן להתקין אותם גם על פני קרקע או במות מוגבהות. תלוי כמה הוא גבוה, המחיר שלהם נע כמה מאות אלפי שקלים, תלוי מה אתה רוצה שיכלול בחבילת המנוף. אחד הגורמים העיקריים בקביעת העלות הוא משקל העומס שיטופל על ידי המנוף.

ככלל אצבע, בדוק את המשא. אם אתה יכול להרים אותו עם הידיים, אז אתה כנראה צריך להשתמש במנוף יד. אם אתה מרים אותו לגובה הכתפיים או יותר, אז אתה צריך לשקול להשתמש במנוף הרמה. מחירי המנוף יכולים להשתנות מאוד בהתאם למה אתה צריך אותו. אם אתה רק צריך מנוף קטן כדי להעביר דברים בבית, זה עשוי לקחת רק כמה מאות שקלים. אם אתה בונה פרויקט גדול, זה יכול לקחת צוות בנייה שלם ולעלות מעל 200,000 ש”ח..

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחיר המנוף שלך. חלק מהגורמים הללו כוללים: כמה משקל יש צורך להרים ולהזיז; גודל העגורן; וכמה גבוה להרים פריטים מהקרקע.

בנוסף, כדי שתוכל לענות על שאלה זו, תצטרך לדעת את אורך הזרוע של המנוף. אורך הזרוע הוא זה שקובע עד כמה רחוק יכול להגיע מנוף ישר מהקרקע. חשוב למדוד את הגובה אליו אתם מנסים להגיע לפני השכרת מנוף. כדאי גם לשקול כמה רחוק מהקרקע אתה רוצה להגיע עם מנוף ההרמה שלך.

Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!