המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

מרים משא מחיר

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

מרים משא מחירשירותי הובלה לעיתים יהיו כרוכים בהובלה עם מנוף, מרים משא במילים אחרות. כדי לדעת אם אתם צריכים את השירות הזה עליכם לפנות לחברת הובלות מקצועית. מרים משא יכול לנוע בטווח רחב של גבהים, חלק מהמנופים יוכלו להגיע לקומה עשר, חלק יוכלו להגיע לקומה 40. עלויות מרים משא יכולות להיות גבוהות, אך אם תעשו את הבחירה הנכונה דרך החברה הנכונה תראו שהמחיר לא יקר יותר מאשר הובלה סטנדרטית.

מרים משא מחיר הובלה

המטרה שלכם היא להוציא את כל הציוד בבית שלכם באופן יעיל, מהיר ולא לקרוע את הכיס. בעזרת מרים משא נוכל להבטיח שכל החפצים שלכם ישארו שלמים. הבעיה העיקרית בהובלות ידניות הן שהמסדרונות צרים, חדר המדרגות צר ולא כל פריט יכול להיכנס דרך המעלית. בשל כך, לכל מי שיש חלון גדול בבית, ויטרינה או מרפסת שירות יוכל להעביר את החפצים שלו לשם באמצעות מרים משא, מעין במה על מנוף אשר מגיעה אליכם ישירות הביתה. היתרון הוא שאין צורך בכוח אדם גדול כמו בהובלה סטנדרטית, לכן המחירים יורדים משמעותית. 

מרים משא מחיר לפי מיקום

אחד הקריטריונים אשר ישפיעו על המחיר אותו תשלמו יהיה המיקום שלכם בארץ, והמיקום אליו תרצו להוביל את החפצים האישיים שלכם. מלבד לכך, הקומה בה הדירה שלכם נמצאת והנגישות אליה גם קריטית. לצערנו, לא כל בניין נגיש להובלה באמצעות מנוף, במיוחד כאשר מדובר על בניינים פנימיים לשם אין גישה של רכבים. במקרים כאלה נוכל למצוא פתרונות יצירתיים, אך סביר להניח שמה שתאלצו לעשות הוא להזמין מובילים סטנדרטיים. בדיוק כמו גרר או כל גורם אחר שמוביל את החפצים שלכם ממקום למקום, גם כאן המחיר נקבע לפי קילומטרים ועולה בערך כל עשרה קילומטרים. הובלות עירוניות יהיו במחיר נמוך יותר מאשר הובלות בינעירוניות.

מרים משא מחיר לפי תכולה

כמות החפצים אותה אתם מתכוונים להוביל גם היא משפיעה על המחיר. ככל שמספר החפצים יגדל כך גם המחיר. גם לגודל החפצים עצמם יש השפעה על המחיר. כאשר מדובר על מיטת יחיד המחיר יהיה אחרת מאשר מיטה זוגית, כמו כן לגבי שולחנות, ארונות וכן הלאה. יש מקרים של בתים ישנים בהם היינו ממליצים לכם לוותר על חלק מהפריטים כל עוד אין לכם ערך סנטימנטלי עבורם. הסיבה לכך היא שכאשר מדובר על ארון ישן, הסבירות שהוא יתפרק לאו דווקא בהובלה אלא בתוך הבית היא גבוהה. ברגע בו תורידו פריטים כאלה ואחרים המחיר עצמו יהיה נמוך יותר. 

מרים משא מחיר בהתאם לביטוח

כאשר כל החפצים שלכם מבוטחים המחיר אותו תקבלו יהיה נמוך יותר. חברות הובלה לוקחות דמי סיכון בעת ההובלה. לא משנה עד כמה החברה מקצועית, לפעמים תקלות מתרחשות ואין מה לעשות עם זה. חברה מקצועית כמובן תדאג לפיצוי עבור כל שריטה או שבר שנעשה בחפצים שלכם. עם זאת, כאשר יש לכם ביטוח דמי הסיכון אינם גבוהים כפי שהם בדרך כלל. אנו ממליצים לכל אדם אשר נמצא לפני מעבר דירה לבטח את הפריטים האישיים שלו. 

כעת לאחר שהכרנו את הגורמים הבולטים אשר משפיעים על המחיר שלכם נזכיר שאין תרחיש כזה שאתם מתפשרים על חברת ההובלה. חברות הובלה מקצועיות יציגו לכם מחירון נוח, אך יש גם חברות או בעיקר מובילים פרטיים אשר יציעו לכם מחיר נמוך באופן מחשיד. בדרך כלל, במקרים כאלה הצעת המחיר אותה תקבלו בטלפון והמחיר אותו תשלמו בפועל לא יהיה אחד. אותם מובילים ימצאו דרך לייקר את ההובלה במקום, שלא נדבר על אופן ההובלה וחוסר האחריות שיכולה להיות בזמן אמת. 

 

מרים משא מחיר ממוצע בשוק

  1. המחיר אותו תשלמו עבור מרים משא עד 15 מטר (כ-5 קומות) ינוע בין 280 ש"ח עד 600 ש"ח.
  2. המחיר אותו תשלמו עבור מרים משא עד 45 מטרים ינוע בין 800 עד 1,200 ש"ח.
  3. המחיר השעתי אותו תשלמו עבור השכרת מנוף הרמה כולל מפעיל הוא 300 עד 400 ש"ח.
  4. המחיר אותו תשלמו עבור הובלות עם מטענים כבדים ינוע בין 1,000 עד 2,500 ש"ח.
  5. הובלת מבנים/צימרים הינו החל מ-3,000 ש"ח ועד 9,500 ש"ח.
Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!