המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

מנוף הרמה לקומות גבוהות מחיר

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

מנוף הרמה לקומות גבוהות מחירמנוף הרמה לקומות גבוהות מחיר

מנוף הרמה הוא מכונה המשמשת להרמת חפצים כבדים. מחיר מנוף הרמה לקומות גבוהות ישתנה בהתאם לדגם ולגובה הרצפה. מנופי הרמה משמשים בעיקר באתרי בנייה שבהם צריך לשנע ציוד כבד. מחירו של מנוף הרמה להרמת חפצים כבדים משתנה בהתאם לגודל ומשקל החפץ.

הרבה גורמים קובעים את העלות של מנוף. הסוג והגודל של החפץ שלך, היכן ישמשו אותו, מי ישתמש בו, באיזו תדירות ייעשה בו שימוש, כמה קשה ההתקנה הולכת להיות – כל הדברים האלה מביאים בחשבון כמה זה הולך לעלות.

כמה עולה מנוף הרמה לקומה גבוהה

הרמת מנוף לקומה גבוהה היא עבודה מסובכת ומסוכנת. הדרך היחידה לעשות זאת היא לעלות במקום המעלית היא עם המנוף.

ניתן להשתמש במנוף כדי לקחת חפצים כבדים ממקום למקום. זה מקל על העובדים לקחת חפץ ללא צורך לשאת אותו במעלה מדרגות או במורד גרמי מדרגות. מתקן הרמה, כמו מנוף, משמש כאשר מישהו צריך משהו מקומה עליונה או מחוץ לביתו, שהוא לא יכול להשיג בעצמו בגלל גודל או משקל החפץ.

העלות של שכירת מכשיר הרמה יכולה להיות תלויה בגורמים כמו מיקום ושעה ביום, אבל הם בדרך כלל עולים בסביבות 300-600 ש”ח לשעה, תלוי כמה רחוק הם נמצאים ואיזה סוג של ציוד הם צריכים. מנוף הרמה הוא מנוף עם מכונת הרמה מותקנת המשמשת להרמת סחורות כבדות. הוא משמש לעתים קרובות לעבודות בנייה כבדות או במפעלי ייצור שבהם סחורות מועברות מרמה אחת לאחרת. מנופי הרמה משמשים לעתים קרובות גם להעמסה ופריקה של ספינות.

מנופי הרמה לקומות גבוהות משמשים לרוב עבור בניינים רבי קומות, שכן הם יכולים להתפרש על פני גובה הבניין ללא צורך לשבור את הרצפה למקטעים. מנוף הרמה יכול להיות נייד או נייח. ניתן להתקין אותו על הקרקע, על פלטפורמה או על גג בניין, תלוי היכן הוא יעבוד

למה משתמש מנוף הרמה לקומה גבוהה

עובדה מעניינת: מספר רב של מנופי הרמה הותקנו בסין בשל העיור המהיר וגידול האוכלוסייה בשנים האחרונות.

מנוף הרמה משמש בדרך כלל להרמת חפצים כבדים מנקודה אחת לנקודה אחרת. ניתן להפעיל אותו מרחוק או ידני. מגבלת המשקל של החפץ שניתן להרים על ידי המנוף משתנה בהתאם לסוג המנוף, גודלו ודירוג ההספק של המנוף וגובה המבנה.

מבחינת תמחור לקנייה, מכונות כבדות אלו נופלות תחת מדרגת המחיר הגבוהה. תצטרכו לשלם יותר מ-500,000 ש”ח עבור אחד חדש שיגיע עם עלות נוספת גם עבור שירות ההתקנה. עם זאת, ישנן חברות רבות המציעות מנופים מחודשים בתעריפים הרבה יותר טובים מאשר חדשים. חברות אלו מציעות גם חלקי חילוף במחירים מוזלים! מנופי הרמה משמשים להרמת חפצים כבדים מנקודה אחת לנקודה אחרת בגבהים משתנים. מנופי הרמה משמשים להרמת משאות כבדים ממפלס הקרקע לקומות גבוהות. הם ידועים גם בתור מנוף או מכונת הרמה. הם משתמשים במערכות הידראוליות ובכבלים המחוברים למטען, כדי לגרום לו לנוע למעלה ולמטה.

מנוף הרמה לקומות גבוהות מחיר הוא מכשיר חיוני לכל אתר בנייה שצריך לבנות מבנים גבוהים יותר. הם קיימים כבר די הרבה זמן – מאז סוף המאה ה-18 – ושימשו בתעשיות רבות, רבות בשל השימושיות והיעילות שלהם.

מה לקחת בחשבון בהזמנת מנוף הרמה לקומה גבוהה

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כאשר מדובר במנוף הרמה לקומות גבוהות הוא סוג הבנייה. אם מדובר בבניין שלד פלדה אז ישנן אפשרויות רבות שיעבדו עבורכם. לדוגמה, אם יהיה צורך להקים את המנוף מהיסוד אז תזדקק למנוף נייד מכיוון שהם מסוגלים לנוע בעצמם. מנופי הרמה מיועדים להרמת משאות כבדים. הם קלים לשימוש וניתנים להפעלה על ידי אדם בודד. מכיוון שהם משמשים בבניינים רבי קומות, הם צריכים להיות מסוגלים להגיע גם לקומות גבוהות.

ישנם דגמים רבים של מנופי הרמה המשמשים בענף הבנייה והמחירים משתנים בהתאם לגודל ולמאפיינים. דגמים גדולים יותר עולים יותר מהקטנים מכיוון שיש להם יותר תכונות כגון מנועים חשמליים מובנים, כושר הרמה גדול יותר ודיוק טוב יותר.

מנוף הרמה לקומות גבוהות מחיר

מחירו של המנוף משתנה בהתאם לגודל ולסוג. עלות מנוף תלויה בגודל ובסוג. מנופים גדולים יותר יקרים יותר מהקטנים, ומנופי מגדלים יקרים יותר מנופי גג. כמו כן קיימת תוספת תשלום עבור כושר ההרמה וגובה גובה ההרמה המרבי.

Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!