המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

מרים משא קטן

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

מרים משא קטן

בין אם מדובר על העברת משא מבית ישן לבית חדש עקב מעבר דירה, בין אם מדובר על פינוי פסולת עבור קבלן בניין ועד להעברת משא עבור עסקים. מרים משא קטן יכול להיות הפיתרון האידיאלי עבורכם. חשוב להבין, העברת משא באופן יעיל, מהיר וזול אינה מטלה פשוטה. הקושי הגדול הוא במציאת בעל מקצוע איכותי שילווה אתכם בתהליך. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם פונים לבעל מקצוע. 

מהו מרים משא קטן?

מרים משא קטן הוא מנוף אשר יכול להגיע עד לקומות מסוימות, בדרך כלל עד קומה 15 אך יש מקרים חריגים לכאן ולכאן. מרים משא קטן מותאם להעברת משא יקר אשר אתם חוששים שיפגע בעת מעבר הדירה. הבעיה העיקרית בגללה לא תוכלו או תרצו להזמין מובילים רגילים היא מהחשש לפגיעה במוצרים שלכם. היום הבניינים החדשים מעניקים לנו איכות חיים גבוהה, אבל לא מקלים על המובילים. המעברים תמיד צרים, המעלית קטנה וכדי להקל על מעבר הדירה יהיה עליכם לשכור מרים משא או גדול לפי כמות המוצרים אותה תרצו להעביר. מרים משא הוא משטח רחב עליו מעמיסים סבלי ההובלה את הפריטים שלכם. כמו כן, יש את המפעיל אשר נמצא למטה במשאית, הוא מתפעל את המנוף ומקבל כיוון על ידי האחראי.

מה יכול לשאת מרים משא קטן?

כאשר אנחנו מדברים על מרים משא חשוב לדעת שהמשקל אותו הוא יכול לשאת מוגבל. כאשר אנחנו מדברים על הובלה בסופו של דבר ניתן לבצע את פעולת הורדת הפריטים מספר פעמים, אך המחיר כבר לא יהיה כדאי, יהיה עדיף לכם להשתמש במרים משא גדול. כדי לדעת אם אתם עומדים בקריטריונים של מרים משא יש ליצור קשר עם החברה דרכה אתם מתכוונים לבצע את הפעולה. יש לעמוד בכל התנאים של הרמת משא בהתאם לעומס המשקל אותו הוא יכול לשאת, חריגה מהעומס המותר מסכנת חיים. מרים משא יכול להיות מתאים גם להעברת פריטים בודדים שאין באפשרותכם או מרצונכם להעביר את אותו פריט דרך המעלית או המדרגות מחשש לפגיעה במוצר. לדוגמא, רבים פונים אלינו על מנת שיוכלו להעביר את הפסנתר שלהם. כאשר מדובר על מחיר של פריט אחד המחיר הנקבע ינוע בין 400 עד 600 ש"ח, כולל מפעיל. כמו כן, הפריטים הפופולריים למעבר באמצעות מרים משא הם: מכונת כביסה, מקררים, ארגזים שבירים, כורסאות ועוד.

בחירת חברה מתאימה

כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות אנו מציעים לכם לערוך סקר שוק נרחב אודות כל החברות אשר מציעות שירותי הובלה. שימו לב מה כלול במחיר של החברה, איך הם מתייחסים למקרים בהם נגרם נזק לפריטים האישיים שלכם, זמינות ומחיר כולל. חשוב לוודא שאתם פונים אל חברה מקצועית אשר יש לה את כל הרישיונות ומציעה אחריות על העבודה שלה. 

כמה עולה השכרת מרים משא קטן?

השכרת מרים משא מאוד תלויה במה אתם צריכים להעביר ובקומה בה אתם נמצאים. יש לוודא תחילה שיש באמת גישה למבנה שלכם. המחיר ההתחלתי של השכרת מרים משא קטן הוא 300 ש"ח, המחיר הוא שעתי לרוב. המחירים יכולים להגיע עד לכ-1,200 ש"ח. בדרך כלל סכומים אשר עוברים את רף ה-1,000 ש"ח לשעה כבר אינם משתלמים עבור מרים משא , במקרים כאלה תוכלו לחסוך לעצמכם עם מרים משא גדול יותר.

האם אפשר לשכור משאית ללא מובילים?

יש באפשרותכם לשכור מרים משא קטן עם מפעיל בלבד. משמע, את העבודה הקשה אתם תעשו. בדרך כלל מומלץ להיעזר במובילים ואנשי המקצוע בתחום כדי למזער סיכונים. עלות השכרת מרים משא כולל מפעיל נע בין 400 עד 600 ש"ח. כאשר מדובר על מובילים נוספים המחיר לא עולה באופן משמעותי ולכן אנו ממליצים להיעזר בהם. יש לציין, לא ניתן לשכור מרים משא ללא מפעיל. על פי חוק מי שמפעיל את המנוף חייב להחזיק ברישיון ייעודי. יש אנשים פרטיים או חברות אשר בוחרות לשכור את כלי הרכב בשביל הכנסה נוספת, במקרים כאלה הם שוכרים עם מפעיל או מביאים מפעיל מטעמם.

Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!