המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

מנוף הרמה גדול לקומות גבוהות

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

תוכן עניינים

מנוף הרמה גדול לקומות גבוהותעוברים דירה בקרוב? חוששים שכל הדברים שלכם עומדים להיהרס בהובלה? אין לכם מה לדאוג יותר. בעבר ההובלות היו מתבצעות רק על ידי סבלים, אך היום היוצרות השתנו. יותר ויותר אנשים בוחרים לעשות הובלה עם מנוף הרבה גדול לקומות גבוהות ונמוכות. היתרון של מנוף הוא שמירה מקסימלית על הציוד שלכם, מהירות עבודה ומחיר.

איזה מנוף אתם צריכים?

כדי לוודא אם אתם צריכים מנוף הרמה גדול לקומות גבוהות או דווקא מנוף קטן עליכם להתייעץ עם חברה מקצועית. הבחירה בין שתי האופציות קשורה בתכולה שלכם בבית. ככל שהציוד שלכם יהיה גדול יותר ככה הסבירות שאתם תצטרכו מנוף הרמה גדול לקומות גבוהות גדל. המנוף בנוי בצורת במה, ויש סוגים שונים של מובילים. חלק מהמנופים יהיו מחוברים פיזית למשאית, חלק מהמנופים יהיו נגרר של המשאית. כאשר מדובר על מנוף הרמה גדול לקומות גבוהות לרוב המנוף יהיה נגרר של המשאית. חשוב לציין, את המנוף מפעיל רק אדם אשר הוסמך לכך. אם אתם חושבים לבצע פעולות לבד על ידי השכרת המנוף אתם צפויים לעבור על החוק. כחלק מאפשרויות השכירות של מנופים גדולים תוכלו לשכור מנוף ומפעיל ביחד לפי מחיר שעתי.

למה לא להיעזר בסבלים?

כאשר מדובר על בניינים רבי קומות לרוב יהיה מדובר על בניינים חדשים. הבעיה העיקרית בבניינים חדשים היא שהאזור מאוד צפוף. דבר ראשון, כאשר אתם משאירים משאית במקום צפוף לאורך זמן זה יכול לגרור בעיות ואפילו קנסות. כאשר מדובר על מנוף הפעילות היא הרבה יותר מהירה. סבלים מורידים בכל פעם כמות מצומצמת של פריטים, אם זה דרך המעלית או דרך המדרגות. אורך זמן הפעולה שלהם יהיה גבוה פי כמה וכמה מאשר להעמיס על במה נגלה אחת או שתיים ולסיים את ההובלה. מלבד לכך, הבעיה בניינים חדשים היא שהמסדרונות וגם המעלית עצמה מאוד צרים. בדרך זו הסבלים עלולים לפגוע בציוד שלכם. ולבסוף, כאשר בניין גבוה גם יהיה במחיר גבוה, במיוחד כאשר מדובר על סבלות. 

איך בוחרים חברה מקצועית?

כדי להבטיח שאתם עושים את הבחירה הנכונה אתם צריכים לבחור בעל מקצוע אשר יש לו את כל האפשרויות הנכונות עבורכם. לפני ביצוע העסקה מקום מקצועי יעניק לכם ייעוץ והכוונה לגבי המשך הפעילות יחד. לא תמיד כאשר מדובר על בניינים גבוהים אנו נדרשים במנוף הרמה גבוה, לעיתים גם מנוף קטן יספיק לנו. יש מקרים רבים אשר בעל הדירה בוחר להשאיר את הציוד שלו ולקחת דברים מסוימים כמו פסנתר או ארון. במקרים כאלה מנוף קטן יעשה את העבודה. 

כמה עולה מנוף הרמה גדול לקומות גבוהות?

המחיר יכול להיות על בסיס שעתי או מחיר עבור כל הפרויקט כולו. כאשר מדובר על מעבר דירה למיקום רחוק היינו ממליצים לכם לבחור במחיר לפי פרויקט ולא מחיר שעתי, זה יהיה הרבה יותר משתלם. אם מדובר על מעבר מבית אחד לבית אחר שנמצא באזור היינו ממליצים לכם לבחור בתעריף שעתי. המחיר נקבע לפי כמות הציוד הנדרשת ולפי הקומה בה אתם נמצאים. בדרך כלל כאשר מדובר על קומה גבוהה מקומה עשירית המחירים יהיו זהים. יש לציין, יש בניינים חדשים אך מעטים בהם יש קומות 40 ומעלה, ייתכן והתעריף יהיה שונה בהתאם לבניין ולנגישות אליו. 

המחיר אותו תשלמו עבור פרויקט בינעירוני מקומה עשירית ומעלה ינוע בטווח של 3,000 עד 4,000 ש"ח. המחיר כולל הרכבה ופריקה, מנוף ומעמיסי הובלה. המחיר עבור פרויקט זהה אך עירוני יהיה בטווח של 2,500 עד 3,500 ש"ח בהתאם לתכולה. כאשר מדובר על תעריף שעתי המחיר ינוע בין 400 ש"ח ועד 600 ש"ח. כאשר מדובר על תכולה מרובה המחיר יכול להגיע ל-800 ש"ח ולעיתים אף יותר. 

סקר שוק חובה

כדי לבחור את החברה המשתלמת ביותר עליכם לבדוק מה שאר החברות מציעות. אל תסתכלו על המחיר בלבד, אלא על כל הפרויקט כולו. יש חברות אשר לא מציעות לכם פירוק והרכבה, או חברות שבכלל לא מציעות אחריות על ההובלה. כדי להבטיח שאתם בוחרים את העסקה הטובה ביותר אתם צריכים לדעת איך מתנהל השוק עצמו. 

Picture of המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!