המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

המחיר הטוב בשוק!המגוון רחב ביותר!

פירוק מכוניות

חלק זה ידבר על הצעדים שיש לנקוט כאשר אתה צריך לפרק מכונית. לאחר קריאת מאמר זה, אתה אמור לדעת אילו כלי עבודה נדרשים לפירוק רכב, כמה אנשים נדרשים למשימה זו, ומה עליך לעשות אם אתה מפרק דגם ישן יותר. חלק זה יציג את סוגי המכוניות השונים שניתן לפרק ומה צריך לעשות איתם לאחר פירוקם. זה גם יראה כמה תמונות של מכוניות מפורקות כדי שהקוראים יוכלו לראות את התהליך בפעולה.

עבור אנשים מסוימים, פירוק מכוניות הוא עבודה, בעוד עבור אחרים זה תחביב. הכל תלוי איך אתה מסתכל על זה. עבור אנשים שמפרקים מכוניות למחייתם, הם רואים בזה סתם עוד יום במשרד. אבל למי שעושה את זה כתחביב שלהם, הם אוהבים כל שנייה מזה. חלק מהאנשים עלולים לפחד מפירוק מכוניות כי הם חושבים שלא יישאר כלום ושהתהליך ייקח יותר מדי זמן וידרוש יותר מדי עבודה. אבל זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. פירוק מכוניות אמנם לוקח זמן אבל לא כמו שאפשר לחשוב. והאדם צריך להיות סבלני במהלך התהליך הזה, אבל זה רק חלק מהיותו אנושי.

פירוק מכוניות זו עבודה מסוכנת. זוהי גם בחירת קריירה נפוצה עבור אלה שפוטרו מעבודות אחרות. עבודה זו דורשת רמת מיומנות גבוהה ויכולת הרמת חפצים כבדים, כמו גם יכולת קבלת החלטות מהירות תוך כמות סבירה של אמצעי זהירות. האנשים שמפרקים מכוניות הם בדרך כלל מכונאי רכב או עובדי מפעל. הם עובדים במפעלי מיחזור שמפרקים כלי רכב שלמים עם מנוף הידראולי ולאחר מכן מרסקים אותם במכבש מכונה כדי לייצר יריעות פלדה פחוסות שיכולות לשמש גרוטאות מתכת למוצרים אחרים.

לחלק מהערים והמדינות יש בעיה עם בתי קברות לרכבים. פירוק מכוניות ישנות שאינן בשימוש מהווה חלופה טובה לשיטות ההתמודדות הרגילות עם המכוניות הישנות הללו.התהליך נעשה על ידי חיתוך המכונית לחתיכות ולאחר מכן הפרדתן לפי תכולת המתכת שבהן. תכולת המתכת, כגון פלדה, אלומיניום, נחושת וכו' יכולה להימכר למחזרים.

לעתים קרובות אנו רואים צורך בפירוק מכוניות ישנות באתרי תעשייה, במגרשי גרוטאות ובסוכנויות רכב. זהו מראה נפוץ באזורי תעשייה או אזורי תעשייה. זהו תרגול הכרחי מכיוון שהוא מבטיח את בטיחות הסביבה והאנשים סביבם. סעיף זה יספק לכם את הרשימה המלאה של הכלים המשמשים לפירוק מכוניות ישנות. הכלי הראשון הוא ג'אק, שניתן להשתמש בו כדי לפרק מנוע או חפצים כבדים אחרים. הכלי השני הוא מושך הילוכים, המשמש בעיקר לפירוק מנועים ללא צורך בהוצאתם מהמרכב. יהיה צורך במנוף עבור הפעולה הזו. הכלי השלישי הוא מכבש הידראולי, אשר עשוי להיות בעל סוגים שונים של חיבורים המשמשים לסוגי עבודה שונים בהתאם למה שצריך לפירוק.

פירוק מכוניות ישנות הוא תהליך יקר. יש להעביר את המכונית למפעל מיחזור ולאחר מכן לפרק לחלקים שניתן למחזר. פירוק הרכב בעצמך גוזל זמן רב ותצטרכו לרכוש הרבה כלי עבודה. זה אידיאלי לתרומה של מכונית ישנה כי אולי תקבל קצת כסף עבורה ומי שיקבל את המכונית צריך לדאוג להוביל אותה למפעל מחזור או למתקן אחר.

ישנן שתי דרכים עיקריות לפירוק מכוניות ישנות. הדרך הראשונה היא לפרק אותו למרכיביו העיקריים, כגון המנוע, הבלמים, ההילוכים והסרנים. גישה זו מחייבת לשמור למטרה זו כל חלק שניתן לעשות בהם שימוש חוזר על ידי יצרניות רכב אחרות. הגישה השנייה היא להשתמש במסור המופעל בגז כדי לחתוך את המכונית לחתיכות קטנות. השיטה הראשונה יקרה יותר מהשיטה השנייה אך היא מייצרת חומרים שמישים יותר, מה שעוזר להציל את הסביבה מזיהום וחוסך במשאבי טבע המשמשים לייצור חלקים חדשים. אנחנו צריכים לפרק את חלקי המכונית ולחתוך אותם לחתיכות קטנות. אנו משתמשים במטחנה או במסור כדי לחתוך אותם.

חלק מהחלקים שאנו מקבלים מפירוק מכוניות ישנות הם:

– מנועים: ניתן להשתמש בהם למטרות אחרות כמו מכונות בנייה וספינות.

– בלמים: משמש לפיתוח בלמים במכוניות חדשות.

– תיבת הילוכים: הם משמשים בכמה סוגים של מנועים.

– צמיגים: ניתן למחזר אותם ולהפוך אותם לדברים כמו צמיגי אופניים, גומי לנעליים, ציוד ספורט וכו'.

פירוק מכוניות ישנות הוא תהליך חשוב מאוד לא רק משום שהוא מאפשר לנו לעשות שימוש חוזר בחלק מהחלקים אלא גם משום שהוא מסייע בהפחתת השלכה בלתי חוקית ומגביר את שיעורי המיחזור בסביבה שלנו.

תוכן עניינים

המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

עוד מאמרים שעשוים לעניין אותך