המרכז הארצי למנופי הרמה בכל הסוגים

מרים משא בתל-אביב

המחיר הטוב בשוק! המגוון רחב ביותר!

*שירות באזור מרכז בלבד

תוכן עניינים

 

מרים משא בתל-אביבצריכים להרים משא כבד אל קומה עליונה בבניין משותף? צריכים כלי מכאני חזק שיישא עבורכם משאות כבדים אל גג הבניין או אל כל נקודה שהיא בגובה? בדיוק למטרה זו נועד כלי מכאני שנקרא מרים משא. מה זה בדיוק מרים משא? האם אפשר לשכור מרים משא ומי מציע שירותי השכרת מרים משא בתל-אביב? על שאלות אלה תוכלו לקבל את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה זה מרים משא?

בעולם הכלים המכאניים הכבדים ניתן למצוא שורה של פתרונות שנועדו להקל עלינו להרים משאות כבדים, ואפילו את עצמנו, לגובה רב. ישנו למשל מנוף סל אדם המאפשר לנו להגביה את עצמנו לגובה בכדי לבצע משימות שונות כמו תיקון עמודי תאורה ברחוב או גיזום עצים. ישנן במות הרמה שמיועדות להגבהת משאות כבדים בדרך כלל במפעלי תעשייה ומחסנים לוגיסטיים. מרים משא הוא מתקן אותו ניתן להרכיב על משאית קטנה או אפילו טנדר גדול, ואשר באמצעותו ניתן לשאת משקלים כבדים לגובה, אם כי חשוב לזכור שמרים המשא מתאים לנשיאת ציוד, חומרים וכלי עבודה בלבד ולא לנשיאת אדם. המתקן עצמו מבוסס על שורה של חוליות אותן ניתן למתוח בצורה טלסקופית עד להגעה לגובה הנדרש. בקצה המתקן מותקן תא ייעודי שעליו מניחים את הציוד שאותו אנו רוצים להגביה.

השימוש במרים משא חייב להתבצע ברישיון ובכפוף לכללי בטיחות קפדניים, שכן מדובר בסיטואציה המגלמת בתוכה סיכונים של נפילת ציוד ממשטח המשא או חלילה קריסת המשא כולו. על כן, כאשר אתם בוחרים ספק מקצועי של שירותי מרים משא בתל-אביב, חשוב מאוד לבחון את ההסמכה והרישוי שלו להפעלת מרים משא.

 

 

האם ואיפה ניתן לשכור מרים משא בתל-אביב?

ובכן, בפועל, השכרת מרים משא היא השכרה של שירות ולא של מרים המשא עצמו. אתם למעשה שוכרים את שירותיו של איש מקצוע שברשותו כלי רכב עליו מותקן מרים משא. אותו איש מקצוע יגיע לכתובת שתגדירו לו ושם יתפעל את מרים המשא על מנת לספק לכם את השירות הנדרש להגבהת כל הציוד הנדרש לכם לגובה. ישנם כמה וכמה ספקי שירות של השכרת מרים משא בתל-אביב, ובכל המקרים מדובר באנשי מקצוע שגם מתפעלים את מרים המשא עבורכם ולכן עלות השכירות מגלמת בתוכה גם את השכרת הכלי עצמו וגם את עלות שירותי התפעול של המפעיל. במידה ויש לכם צוות עובדים ובהם גם עובד בעל הכשרה והסמכה להפעלת מרים משא, תוכלו לשכור אך ורק את הכלי, אם כי אפשרות זו היא נדירה יותר ואותה ניתן למצוא בעיקר אצל ספקים המשרתים בעיקר את ענף הבניין. בכל מקרה, אם יש לכם פריט כבד שאתם צריכים לשאת לגובה, אתם לא צריכים להפוך את העולם. תוכלו לשכור מרים משא בתל-אביב ולסיים את המשימה בקלות, ביעילות ובצורה בטוחה.

 

המרכז למנופים והרמות
המרכז למנופים והרמות

המרכז למנופים והרמות שם לעצמו לשנות את ענף המנופי הרמה בישראל ולעלות אותו לסטנדרט חדש לגמרי,בשביל לעשות את זה הקמנו את הצוות הטוב ביותר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
053-3561757
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!